FIRMA TO LUDZIE

Auto Partner to prężnie działający importer i dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych. Firma powstała w 1993 roku i początkowo zatrudniała trzech pracowników, jednak dobre wyczucie rynku i kreatywne zarządzanie przyczyniły się do szybkiego wzrostu firmy. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z siedzibą w Bieruniu, posiadające niemal 70 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i Litwie.

„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy prawie 1000 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.

Czytaj Dalej …

OFERTY PRACY

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 73 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Logistyki i Transportu

Miejsce pracy:
Bieruń

Cel stanowiska:
Szeroko pojęta Logistyka dużej Firmy, zapewniająca najwyższą jakość i skuteczność dostaw, poprzez realizację celów Spółki.

Obowiązki:
– bezpośrednia współpraca z przewoźnikami: negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie warunków transportu
– realizowanie założeń budżetowych
– zawieranie i negocjowanie umów z dostawcami usług logistycznych
– bieżąca realizacja operacji transportowych
– aktywne uczestnictwo w rozwoju spółki
– nadzór nad 70 oddziałami pod względem transportowym
– nadzór nad flotą 500 samochodów
– dbanie o przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w Firmie
– nadzór nad procesami logistycznym pod kątem terminowości dostaw do Klientów firmy
– ciągłe usprawnianie podległych procesów

Wymagania:
– min. 3 letnie doświadczenie pracy na stanowisku kierowniczym w dużej organizacji
– wykształcenie wyższe preferowane o kierunku logistycznym
– inicjatywa i innowacyjność przejawiająca się w forsowaniu i skutecznym wdrażaniu nowych rozwiązań
– gotowość do częstych podróży służbowych
– wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
– doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu dużych projektów w branży logistycznej
– bardzo dobre umiejętności organizacyjne
– analityczne myślenie
– doświadczenie w organizowaniu transportów krajowych i międzynarodowych
– prawo jazy kat. B

Oferujemy:
– atrakcyjne wynagrodzenie
– odpowiedzialne stanowisko oraz duży zakres samodzielności i możliwości rozwoju
– stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę,
– niezbędne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym na adres: t.suszynski@autoap.com.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 73 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik Magazynu

Miejsce pracy:
Bochnia, Kraków, Toruń, Piaseczno.

Wymagania:
• mile widziana umiejętność obsługi komputera i skanerów
• umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja pracy
• motywacja do pracy
• rzetelność, dokładność, sumienność
• zaangażowanie
• niekaralność
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• umowę o pracę
• stałe wynagrodzenie oraz premię

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 71 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Filii

Miejsce pracy:
cała Polska

Opis stanowiska:
• zarządzanie i nadzór nad pracą oddziału
• zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległych zespołów sprzedaży
• organizacja i nadzór pracy personelu
• kreowanie aktywności handlowej
• zapewnianie najwyższego standardu jakości oraz obsługi klienta
• dbanie o prawidłowy wizerunek firmy
• raportowanie wyników pracy oraz realizacja założonych planów

Wymagania:
• udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• znajomość rynku części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych
• doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem
• umiejętność tworzenia i realizacji planów sprzedażowych oraz budżetów
• silna motywacja do osiągania celów
• prawo jazdy kat B
• wykształcenie min. średnie
• dyspozycyjność

Oferujemy:
• pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• bardzo dobre warunki zatrudnienia i płacy
• możliwość rozwoju zawodowego
• profesjonalne narzędzia pracy

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia blisko 1 000 pracowników różnego szczebla, w 64 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Product Manager, specjalizacja: samochody japońskie i koreańskie

Miejsce pracy:
Bieruń

Zakres obowiązków:
• wprowadzanie na rynek nowych linii produktowych
• zarządzanie powierzonymi grupami produktów
• prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie podległych grup
• ustalanie priorytetów dla linii produktowych
• budowanie długofalowej strategii
• inicjowanie i czynny udział w akcjach marketingowych

Wymagania:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• silna motywacja do osiągania celów
• biegła obsługa komputera (w szczególności środowisko MS Office)
• min. średnie wykształcenie
• dyspozycyjność

Oferujemy:
• pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• bardzo dobre warunki zatrudnienia i płacy
• możliwość rozwoju zawodowego
• profesjonalne narzędzia pracy

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia blisko 1 000 pracowników różnego szczebla, w 64 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik działu optymalizacji zapasów

Miejsce pracy:
Bieruń

Wymagania:
• wykształcenie średnie
• prawo jazdy kat. B
• gotowość do częstych wyjazdów służbowych
• podstawowa znajomość programu MS Excel
• mile widziane: doświadczenie w pracy na magazynie, znajomość zasad obrotu magazynowego i prowadzenia ewidencji magazynowej

Obowiązki:
• udział w procesie optymalizacji funkcjonowania magazynów oddziałowych
• kompletacja asortymentu przeznaczonego do zwrotu do centrali
• przemieszczanie towaru miedzy lokalizacjami magazynowymi

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia blisko 1 000 pracowników różnego szczebla, w 64 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik działu zakupów

Miejsce pracy:
Bieruń

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
• aktualizację oferty w web katalogach
• współpracę z magazynem centralnym oraz magazynami oddziałowymi w zakresie realizacji wysyłek oraz zwrotów
• współpraca z działem zamówień

Wymagania:
• wykształcenie min. średnie
• znajomość pakietu Ms Office, w szczególności Excel
• wysoka motywacja i zaangażowanie
• umiejętność współpracy w zespole

Mile widziane:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• znajomość programu Tec Doc

Oferujemy:
• ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• atrakcyjny system wynagrodzeń
• możliwość rozwoju zawodowego

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia blisko 1 000 pracowników różnego szczebla, w 64 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik działu sprzedaży

Miejsce pracy:
Bieruń, Radom, Warszawa, Leszno, Tarnów, Piotrków Trybunalski, Kraków, Bochnia, Poznań, Wadowice, Wodzisław Śląski, Racibórz, Rybnik, Szczecin.

Kogo poszukujemy:
• ludzi chętnych do intensywnej i rozwojowej pracy

Wymagania:
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży części do samochodów
• znajomość budowy pojazdów samochodowych
• umiejętność obsługi programów pakietu Office m. in. Excel, Word oraz programy do obsługi sprzedaży
• bardzo dobre zdolności komunikacyjne
• łatwość nawiązywania kontaktów
• odporność na stres
• dyspozycyjność

Oferujemy:
• pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• stabilne warunki zatrudnienia
• system wynagrodzenia oparty o motywacyjny system premiowy
• możliwość rozwoju
• profesjonalne narzędzia pracy

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma zatrudnia ponad 1000 pracowników różnego szczebla, w 64 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Key Account Manager

Miejsce pracy:
Rumunia/Bukareszt

Wymagania:
• Biegła znajomość języka rumuńskiego
• Dodatkowo znajomość jednego z dwóch języków: angielskiego lub polskiego
• Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami różnymi kanałami komunikacji
• Budowanie trwałych relacji z klientami
• Systematyczne rozwijanie portfela klientów
• Realizacja strategii i planów sprzedażowych firmy
• Dbanie o pozycjonowanie marki firmy na rynku
• Prawo jazdy

Ponadto na tym stanowisku oczekujemy:
• Samodzielności i aktywności w działaniu
• Kreatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
• Wysokich umiejętności komunikacyjnych
• Nastawienia na realizację wyznaczonych celów
• Dobrej organizacji pracy oraz samodyscypliny

Oferujemy:
• Pracę pełną wyzwań, w ambitnym zespole i miłej atmosferze
• Atrakcyjny system wynagrodzeń
• Niezbędne narzędzia pracy

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 64 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy:
Opole, Gdynia, Dąbrowa Górnicza, Racibórz, Wadowice, Wodzisław Śląski, Zielona Góra, Tarnów, Bieruń, Białystok, Ciechanów, Poznań, Bochnia, Gdańsk,
Pruszcz Gdański.

Kogo poszukujemy:
• ludzi chętnych do intensywnej i rozwojowej pracy, wykazujących się kreatywnością i otwartością
• mile widziane osoby ze znajomością branży motoryzacyjnej z udokumentowanym doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku

Główne zadania:
• utrzymywanie i rozwijanie bardzo dobrych relacji z klientami
• prowadzenie negocjacji handlowych
• realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie
• pozyskiwanie i rejestrowanie nowych klientów
• Informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy- w tym o aktualnych promocjach

Wymagania:
• znajomość technik sprzedaży i umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
• wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej
• silna motywacja do osiągania celów
• dynamika w działaniu i podejmowaniu nowych wyzwań
• prawo jazdy kat B
• wykształcenie min. średnie
• dyspozycyjność

Oferujemy:
• pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• stabilne warunki zatrudnienia
• system wynagrodzenia oparty o motywacyjny system premiowy
• możliwość rozwoju
• profesjonalne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Auto Partner S.A. jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych.Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma zatrudnia ponad 1000 pracowników różnego szczebla, w 61 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik Service Desk IT

Miejsce pracy:
Bieruń

Główne obowiązki:
– ewidencja zgłoszeń użytkowników w pierwszej linii wsparcia
– rozwiązywanie zadań w pierwszej linii wsparcia w obszarze IT
– współpraca z wewnętrznymi działami firmy
– instalowanie i konfiguracja aplikacji systemowych
– ewidencja sprzętu
– tworzenie bazy wiedzy

Oczekiwania:
– wykształcenie średnie techniczne lub wyższe
– doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
– znajomość systemów operacyjnych Windows
– znajomość Microsoft Office / OpenOffice
– znajomość podstawowych zagadnień sieci komputerowych
– minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku

Dodatkowym atutem będzie:
– znajomość Microsoft Dynamics AX
– znajomość zagadnień związanych z sieciami VPN

Oferujemy:
– pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
– możliwość rozwoju zawodowego
– konkurencyjne wynagrodzenie oraz świadczenia dodatkowe
– dostęp do najnowszych narzędzi pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Auto Partner S.A. jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych.Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma zatrudnia ponad 1000 pracowników różnego szczebla, w 61 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Administrator

Miejsce pracy:
Bieruń

Główne obowiązki:
– zarządzanie usługami Active Directory
– zarządzanie infrastrukturą Windows Server
– zarządzanie infrastrukturą VMWare
– analiza wydajności
– rozwój infrastruktury
– współpraca z firmami podwykonawczymi
– przygotowywanie dokumentacji

Oczekiwania:
– znajomość VmWare
– znajomość systemów serwerowych Windows
– umiejętność administracji SQL Server 2008 – Cluster
– dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
– minimum trzyletnie doświadczenie w administracji wymienionymi środowiskami

Dodatkowym atutem będzie:
– znajomość macierzy HP
– znajomość systemów serwerowych HP

Oferujemy:
– pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
– możliwość rozwoju zawodowego
– konkurencyjne wynagrodzenie oraz świadczenia dodatkowe
– dostęp do najnowszych narzędzi pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 61 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk / Programista

Miejsce pracy:
Bieruń

Główne obowiązki:
– uczestnictwo w analizowaniu oraz projektowaniu struktur systemów informatycznych
– współtworzenie integracji systemów informatycznych
– analiza wymagań biznesowych wewnętrznych jednostek organizacyjnych
– współpraca z firmami podwykonawczymi
– przygotowywanie dokumentacji

Oczekiwania:
– znajomość języka T-SQL
– znajomość języka C#
– znajomość Reporting Services
– znajomość SQL Server
– umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów
– dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

Dodatkowym atutem będzie:
– znajomość Microsoft Dynamics AX 2009 / 2012
– znajomość Microsoft Dynamics CRM
– znajomość architektury aplikacji webowych

Oferujemy:
– pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
– możliwość rozwoju zawodowego
– konkurencyjne wynagrodzenie oraz świadczenia dodatkowe
– dostęp do najnowszych narzędzi pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na pracait@autoap.com.pl.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 61 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Sprzedaży

Miejsce pracy:
Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Sandomierz, Kraków

Opis stanowiska:
• zarządzanie i nadzór nad pracą oddziału
• zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległych zespołów sprzedaży
• organizacja i nadzór pracy personelu
• kreowanie aktywności handlowej
• zapewnianie najwyższego standardu jakości oraz obsługi klienta
• dbanie o prawidłowy wizerunek firmy
• raportowanie wyników pracy oraz realizacja założonych planów

Wymagania:
• udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• znajomość rynku części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych
• doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem
• umiejętność tworzenia i realizacji planów sprzedażowych oraz budżetów
• silna motywacja do osiągania celów
• prawo jazdy kat B
• wykształcenie min. średnie
• dyspozycyjność

Oferujemy:
• pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• bardzo dobre warunki zatrudnienia i płacy
• możliwość rozwoju zawodowego
• profesjonalne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia ponad 1 000 pracowników różnego szczebla, w 61 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy:
Białystok, Bielsko-Biała, Bieruń, Bochnia, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Jelenia Góra, Kielce, Kraków, Lublin, Mielec, Mińsk Mazowiecki, Opole, Ostrów Wielkopolski, Poznań, Radom, Rzeszów, Sosnowiec, Tarnów, Wadowice, Wałbrzych, Warszawa, Wodzisław Śląski, Wrocław, Zielona Góra, Żywiec.

Kogo poszukujemy:
• ludzi chętnych do intensywnej i rozwojowej pracy, wykazujących się kreatywnością i otwartością
• mile widziane osoby ze znajomością branży motoryzacyjnej z udokumentowanym doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku

Główne zadania:
• utrzymywanie i rozwijanie bardzo dobrych relacji z klientami
• prowadzenie negocjacji handlowych
• realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie
• pozyskiwanie i rejestrowanie nowych klientów
• Informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy- w tym o aktualnych promocjach

Wymagania:
• znajomość technik sprzedaży i umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
• wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej
• silna motywacja do osiągania celów
• dynamika w działaniu i podejmowaniu nowych wyzwań
• prawo jazdy kat B
• wykształcenie min. średnie
• dyspozycyjność

Oferujemy:
• pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• stabilne warunki zatrudnienia
• system wynagrodzenia oparty o motywacyjny system premiowy
• możliwość rozwoju
• profesjonalne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.

Firma Auto Partner S.A. jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma zatrudnia blisko 1000 pracowników różnego szczebla, w 61 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Dyrektora logistyki magazynowej
Miejsce pracy: Bieruń

Opis stanowiska:
tworzenie oraz monitorowanie działań operacyjnych
i handlowych w kontraktach obsługi magazynowej
sprzedaż miejsc paletowych
budowa długofalowych relacji i rozwój współpracy
z kluczowymi klientami
zarządzanie procesami magazynowymi
wdrażanie nowych rozwiązań magazynowych
optymalizacja procesów
rozwiązywanie problemów w toku bieżącej współpracy pomiędzy klientami a firmą

Wymagania:
udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
umiejętność zarządzania procesami magazynowymi
silna motywacja do osiągania celów
prawo jazdy kat B
wykształcenie wyższe
dyspozycyjność

Oferujemy:
pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
bardzo dobre warunki zatrudnienia i płacy
możliwość rozwoju zawodowego
profesjonalne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Firma Auto Partner jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych. Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma o obrotach rzędu 500 milionów złotych netto zatrudnia blisko 1 000 pracowników różnego szczebla, w 61 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalisty ds. obsługi klienta niemieckiego
Miejsce pracy: Bieruń

Kogo poszukujemy:
ludzi chętnych do intensywnej i rozwojowej pracy
mile widziane osoby ze znajomością branży motoryzacyjnej lub z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku

Wymagania:
bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego
udokumentowane doświadczenie w sprzedaży części do samochodów będzie dodatkowym atutem
umiejętność obsługi programów pakietu Office m. in. Excel, Word oraz programów do obsługi sprzedaży
bardzo dobre zdolności komunikacyjne
łatwość nawiązywania kontaktów
odporność na stres
dyspozycyjność

Oferujemy:
pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
pracę w młodym zespole w ramach bardzo dynamicznie rozwijającego się projektu
system wynagrodzenia oparty o wynagrodzenie stałe i bardzo atrakcyjny system premiowy
możliwość rozwoju zawodowego
profesjonalne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

ZAAPLIKUJ DO NAS

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat (Proszę wpisać lokalizację dot. aplikacji)

Treść wiadomości

Załącz swoje CV